Slik vil ein Bypass sikkerhetstunnel sjå ut ved Moi. Taket er av aluminium, og skal føra fallande steinar rett ut i fjorden.

Lanserer ny teknologi for skredsikring

Stord-selskapet Bypass skredsikring AS meiner dei har utvikla ein framtidsretta metode for å sikra vegane mot ras. Etter omfattande testing i fjor, er løysinga no klar for marknaden.

Publisert Sist oppdatert

«Det går i snitt kring seks skred langs vegane våre kvar einaste dag, noko som dagleg utgjer ein betydeleg fare for liv og helse, og som skapar utfordringar for infrastrukturen samfunnet vårt er heilt avhengig av. Med eit klima som samstundes gjev oss meir og kraftigare nedbør i åra som kjem, vert ikkje desse utfordringane mindre frametter».

Det skriv Kjell Fylkesnes, gründer og dagleg leiar i Bypass skredsikring AS. Ein av stadene han trekkjer fram som rasfarleg, er E39 Tronvik ved Moi i Rogaland. Selskapet har no levert eit forslag til korleis strekninga kan sikrast.

«Tradisjonelle løysingar som å leggja vegen i tunnel kan vere god, men samstundes har denne løysinga ein særs høg investeringskostnad, er tidkrevjande å byggja, og er lite fleksibel. Sett i lys av dette har Bypass utvikla ei ny og innovativ skredsikringsløysing som kostnadseffektivt adresserer desse utfordringane», hevdar Fylkesnes.

Patentert

Bypass sin modulbaserte sikkerheitstunnel med tak av aluminium, er utvikla for rask og effektiv montering, utan at det er naudsynt med store naturinngrep.

«Løysinga er smidig, solid, miljøvenleg og berekraftig, og kan enkelt bli tilpassa kvar enkelt lokasjon, og krev ikkje omlegging av eksisterande veg. Dette nye skredsikringsalternativet, Bypass Sikkerhetstunnel, er utstyrt med eit patentert og aktivt dempa skredsikringstak, som gjev høg tryggleik langt inn i framtida», vert det opplyst.

Powered by Labrador CMS