Handla meir på nett enn landssnittet under «black week»
Kvinnheringane nettshoppa ni prosent meir enn landssnittet under førre vekes store tilbodsveke.
Eidfjord er den kommunen i Norge kor det per innbyggjar vart netthandla mest gjennom Klarna sine betalingsløysingar i løpet av tilbodsveka «black week». Eidfjordingane slo verkeleg på stortromma og handla for 77 prosent meir enn landssnittet i løpet av veka.
14. plass
Kvinnherad på si side kjem eit stykke ned på landslistene. Med ni prosent meir netthandel enn landssnittet kjem dei på ein delt 14. plass i Vestland fylke.
Artikkelen held fram under annonsen.
Det viser ferske omsetnadstal frå Klarna for alle norske fylker og kommunar frå meir enn dei 12.000 nettbutikkane som nyttar seg av Klarna si betalingsløysing. Samla sett auka netthandelen frå måndag i «black week» til og med «cyber måndag» med heile 13 prosent, samanlikna med fjoråret.
– Det er verd å merka seg at netthandelen i år held fram å auka frå unntaksåret i fjor, kor strenge pandemitiltak gav ein auke i preferansen for netthandel, seier marknadsdirektør Thomas Elvestad i Klarna.
2 av 3 kvinner
På fylkesnivå er det Oslo som har handla mest. Innbyggjarane i Oslo handla i snitt 14 prosent meir enn landssnittet, medan Vestland fylke kjem på 2. plass med 4 prosent meir handel enn snittet.
Klarna sin statistikk viser at 2 av 3 kjøp i løpet av tilbodsveka er gjennomført av kvinner.
– Aldersgruppa som handla mest, og som stod for 44 prosent av kjøpa, var dei mellom 25 og 40 år. Minst vart det handla i aldersgruppa 18 til 24 år, står det å lesa i ei pressemelding.
Den store tilbodsveka er sjølve symbolet på starten på julegåvehandelen. Og om du lurer på kva som kjem til å liggja og venta på deg under juletreet i år, så kan Elvestad fortelja at det utifrå handelsmønsteret i «black week» er relativt stor sjanse for at det er barneprodukt, smykkar eller elektronikk. Det var nemleg dei tre produktkategoriane det gjekk mest av førre veke.
– Dette er klassiske julegåvekategoriar og stadfestar eigentleg berre det same som våre undersøkingar viser. 2 av 3 nordmenn fortel at dei skal handla julegåver i «black week», og kvinner står for ein større del av desse kjøpa enn menn, seier Elvestad.
Kommunetoppen Vestland:
Artikkelen held fram under annonsen.
Kommune: Prosent over snittet per innbyggjar:
1. Eidfjord 77
2. Austevoll 58
3. Lærdal 39
4. Osterøy 38
5. Sogndal 24
6. Etne 17
7. Aurland 15
Artikkelen held fram under annonsen.
8. Gulen 12
9. Tysnes 11
9. Austrheim 11
9. Ulvik 11
12. Stad 10
12. Fitjar 10
14. Vaksdal 9
14. Kvinnherad 9